20 April 2009

tagged by wanie

Bekas kekasih saya adalah

*speechless* sbb saya xpenah ada kekasih.

Saya sedang mendengar

bunyi kipas kat bilik lilik

Mungkin saya patut

siapkan sume keje2 yg sgt3 byk malam nie.

Saya suka

shoping.shoping.shoping.

Sahabat-sahabat baik saya

sedang bersuka ria.mungkin.

Saya tak faham bagaimana

org bole buat bende yg diorg xnak buat.kadang2 saya pon cmtue gak.*wink*


Saya kehilangan

masa tidur yg best.haha.

Ramai yang berkata

byknye test minggu nie.


Makna nama saya

ialah mata yg baik.tp.saya rabun gak.*pelik*

Cinta itu adalah

sesuatu yg best.bg certain2 org.tp.sbb cinta kadang2 org bole lupe bende yg lg penting dlm hidup diorg.


Di suatu tempat, seseorang sedang

bace lecture note.orgnye ialah jiran saya.


Saya akan

happy.n always happy.lupekan sume masalah.


Ayat SELAMANYA membawa maksud

*dunno*

Telefon bimbit saya

silent tuk sehari.

Bila saya terjaga dari tidur

saya akan tgk kiri kanan.bace doa.tutup mata n berusaha tuk tidur.

Saya paling meluat apabila orang

org still nak buat bende yg diorg xske buat.buat utk kepentingan org laen.

Pesta/Parti adalah

masa tuk enjoy!!

Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah

comot.kucing maktok saya.

Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah

tyme kecik2.sbb xde problem pape.n byk pegi tempat best2..

Hari ini

saya sgt3 sedih.

Malam ini saya akan

releasekan sume sedih2 saya.

Esok pula saya akan

bgn awal *mungkin*.buat keje2 yg kne buat.


Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini

waaa.muke cm ngantok jek.

Pusat membeli-belah atau arked permainan

tempat tuk saya releasekan tension.beli pape yg saya nak.

Makanan Barat atau Jepun

barat.saya suke lamb chop atopon steak pon ok laa.

Bilik yang terang atau gelap

terang.supaya dpt nampak surrounding.haha

Makanan segera adalah

makanan yg hanya amek masa 5minit. n then da bole makan..

Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?

ntah laa..*xde mood*