18 July 2009

S170 - perasaan

perenggan nie ditujukan kepada seseorg yg suke menyakitkan hati ak.itu pon kalo org tue terasa lah yg die suke menyakitkan hati ak.dala lame lagi ak akan jumpe die.haiyoo.menyampahnye.tolonglah fikir perasaan org len dulu bile nak cakap pape.kalo org kutuk die balik, taw pon nak marah.tp, bile tyme die kutuk org tue,xpe plak.sebek lah ak nie bole sabar lagi.bile volcano ak da meletus kang, ak jahit mulut ko, bru ko taw.jangan ingat ak xbrani marah org.AWAS!.eii.geram btol~~

untuk nak lupekan pape yg menyerabut kan hidup.
ak pegi jejalan kat tasek dgn sha n qilah.tenang sket ati ak.tgk alam sekitar kt utp yg cantik.mybe sbb da dekat dgn debat alam sekitar kowt.*wink*


/*nmpk mcm kt oversea x?*/

pastu, kteorg makan kt v2.best sgt.ak kne makan byk3 bile tension.sgt kenyang.bile jalan sampai v5 pon still kenyang lagi.cube teka nie bape org yg makan?



n.alhamdulillah.impian jadi kenyataan bile kteorg pegi tgk tilawah al-quran mlm tue.wlpon da lame berhajat nak pegi sane, tp mlm ke-5 bru dpt pegi.first tyme ak tgk CH crowded gile.smpai kteorg kne duduk besila kt atas jambatan kt CH.pape pon, tenang hati ak dgr org bace quran.dats why la bile tension kne bace quran......

/*jgn tekejut.qilah pon pegi tgk tilawah jugak.*/


/*da happy lepas tgk tilawah*/

9 comments:

AqilahSuhaimi said...

MOTIFF muka aku gitu time dfr org bertilwah. hahha

xper2, 17/7 aku terisi dgn jayanya~~~

Ainul Husna said...

haha.da je gmbar yg ak ade.xkan nak letak gmbar ko yg xseswai kowt.haha

AqilahSuhaimi said...

haha. ala, gamb nih supposed jadik mcm aku tgh kusyuk dgr diorg baca. huhu. tp turn up jadik aku mengantuk. haha. tp ape2 pun, aku bersyukur sebab mampu pegi.

Ainul Husna said...

bagus tue qilah.
qilah da berubah.cayalah.haha.
eh.tp mlm nie??

Fuad said...

aku g tgok gak tlawah.. nseb bek x jumpe ko.. ahaa...

bez said...

woooo...
aku pun x pnah g tgk tilawah.
bangga gle aku da kwn cam ko.
haha...^_^

Ainul Husna said...

haha.kalo jumpe ko lagi aa..
miracle dowh.wahhaha..

Ainul Husna said...

to:bez....
haha.ak pon bangge dgn diri sendiri sbb pegi tgk tilawah.hee..
best taw.first tyme ak tgk chancelor hall tue penuh dgn org.cm nak runtuh je.haha..
emm.bile plak ko yg nak msuk ptandingan tilawah nie..
btw, asal xgune name sendiri jek...

peklah said...

pdhal ko g coz nk masuk tv je kn??
weh,ko kene quote ayat ak tu!
"konfiden"!!