16 December 2010

S392 - versus

salam

mesti kawan2 tgh busy buat keje kn sekarang.haish.boring jugak duk kt rumah nie.xde buat pape.kalo dulu, rase best sgt sbb start intern lmbt, tp, sekarang, kalo bole, nk je start intern esok.da xlarat da nk duk kt rumah xde buat pape.tiap2 hari bukak fb, chatting dgn coursemate.itu lah rutin harian..tiap-tiap hari mesti ade perasaan boring...

oke lah.let's proceed.tujuan sebenar post nie ialah nk cite pasal buku Versus.buku nie kawan saya yg suggestkn.semalam saya beli buku nie, semalam jugak habes bace.haish.ingtkn bole la mengisi hari-hari minggu tnpe keje nie dgn bace buku nie, rupe2nye tak.tepakse la melayan boring again hari nie...

byk pulak intro nye.haha.buku nie mainly cite pasal ade seorang lelaki name AO yg berubah dr seorg lelaki yg suke lepak2, skaters terus jadi seorg lelaki yg sgt baik.pada mulanye, sbb die minat seorg perempuan nie.tp, lame2, die btolkn niat die.Alhamdullilah.die berubah demi Allah SWT.n at last die dpt jugak kawen dgn pmpn yg die minat tue.haha.nie cite short-cut.malas nk panjang2 cite. =P

bile ckp pasal berubah nie, teringat pulak cerita zaman sekolah dulu.manusia mmg bole berubah demi seseorg kan.haha.bende nie tejadi dkt diri saya sendir jugak. =P

mase kt sekolah dulu, saya penah minat seorg lelaki nie.mybe sbb die baek kowt.saya rajen pegi surau awal sbb nk dgr die bace alquran.suara die sedap sgt.tenang je hari dgr suara die.sejak tue, saya rajen dtg surau.mmg sembahyg on time lah.bile fikir2 balik, mcm teruk je berubah sbb seorg lelaki.biase lah tue zaman2 sekolah dulu.astragfirullah.ish.ish.ish.

tp, sekarang da xmcm tue lah.mmg berubah sbb nk berubah.alhamdullilah.da lame da kisah nie.saya pon xde minat die lg da.yela.mesti la die nk cari perempuan yg same taraf dgn die kan?yg baek mcm die.lelaki tue pon da ade perempuan pilihan die sendiri.mmg same taraf lah.same2 alim. =)

oke lah.

sekian, wsalam~


No comments: