11 October 2010

S368 - u're my rainbow

salam.

saya sgt sayang friendship saya, saya sanggup buat ape saje tuk baiki friendship saya.sbb bg saya, friendship lasts forever.no matter what happen, u'll always be my friend.

tp, mcm mane nk fight for my friendship kalo kwn sendiri yg refuse tuk jdi kwn mcm dulu.kalo kawan sendiri yg da xnak ade relationship as a fren mcm dulu.seriusly, saya sedey.sbb saya xsangke akan end up friendship dgn die mcm nie je.setelah sekian lame kami bekawan.tiap2 hari hujan dlm hati.T___T.mybe salah saya jugak sbb xpernah cube tuk start the friendship again.trus diam je smpai hari nie, even bende nie da lame tejadi.bukan saya xnak jadi mcm dulu, tiap2 hari bile bgn dr tido saya sgt beharap ape yg da tejadi antara saya dan die tue hnya mimpi je.bile tgk die online, nk je ak tegur die.nk je kwn mcm dulu lg.

TAPI...

saya kne pikir jugak perasaan kwn2 yg laen.kwn2 yg byk teman bile saya sedih.kwn2 yg da byk advice mcm2, wlpn diorg tepakse advice bende yg same byk kali, tp, diorg still xpenah rase boring nk layan bile saya mgadu kt diorg.

kwn yg snggup belikn buku 'i think i love u' yg saya tingin sgt2 supaya saya happy n dgn harapan bile saya bace buku tue, saya xkan ingt da bende2 yg sedih lg da.kwn yg sanggup webcam dgn saya tiap2 hari tuk buat saya happy.kwn yg sanggup call saya sbb nk tnye saya oke ke x hari nie.kwn yg sanggup ckp fon dgn smpai abes kredit.kwn yg sanggup je layan saya nk maen sand art yg tahpape tue.n still simpan sand art tue wlpn sand art tue xcantik pon.teharu sgt.

so, for now, lebih baek hargai kwn2 yg da byk menjaga hati ini, buat saya happy.sbb mesti diorg sedih kalo diorg taw saya buat sumting yg bole buat saya sedih lagi.

mungkin kamu yg akan menjadi pelangi untuk mengantikan hujan di dalam hati saya.amin~

sekian, wsalam..

2 comments:

Anonymous said...

ape daerah kelahiran rumate ko???

Ainul Husna said...

owh.rumate saya lahir kt miri.
oke.sume org bole bace secret post die sekarang.HAHA