24 October 2010

S373 - buku.buku

salam

post kali nie mainly pasal buku2 kt MPH Jusco.HAHA.sbb kteorg plan nk beli buku kt MPH.tempat first yg kteorg pegi ialah tempat novel-novel cinta.da lame rasenye xbace novel2 cinta nie.nie antara buku2 yg menarik~

Cinta Dua Benua
*Ku mahu beri peluang kepada hati ini agar dapat kuamati siapa sebenarnya bertakhta di hati*


Ilusi Hati
*mengapa perlu rasa kehilangan jika xpernah memiliki*


Cinta Aku Seadanya
*Jangan kau kata cinta andai tak bisa membahagiakan*

Antara Benci & Rindu
*Aku benci zaman silamnya, tapi ak rindu pada kasih sayangnya*


tibe2 terase insaf pulak.xjadi lah nk beli novel cinta.so, kteorg tgk buku2 yg islamic pulak.nie antara buku2 islamic yg best~
Murabbi Cinta
*Aku Terima Nikahnya 3*

Ensiklopedia Adab Islam berdasarkan Al-Quran

Bercinta smpai ke Syurga
*Aku Terima Nikahnya 2*

in the end, xbeli buku pape pon.sbb byk sgt choices.pening pale nk buat pilihan.keluar MPH tanpe membeli pape pon.HAHA.at last,spent duet tuk beli makanan je.sbb hari nie terase saaaangat lapar! mungkin sbb saya tensen kowt.makan byk2 bole release tensen =)

sekian, wsalam~

3 comments:

surf-fix @ ibnu marzuki.. said...

laaa...igt kan beli buku....ish3...

Unknown said...

alo..buku jiwang..hahaha

Ainul Husna said...

syafik : HAHA.xbeli pon.jadi model buku je =P

acap : mule2 je buku jiwang, lepas tue da alim da.tuka kepada buku2 islamic..