29 June 2011

S478 - give and take

salam

lately saya asek post pasal tempat holiday je kan? sebenarnye saya bukanye post tiap2 hari pon,tp saya schedulekn sume post2 tue. =P senang sikit.haha.

post kali nie xnak ckp pasal holiday lagi dah.tp, nak ckp pasal give and take.

saya selalu demand macam-macam.and kalo sesiapa yang baik tue, die bagi ape yang saya nak wlpn die xde la bagi secara directly, tp die at least buat saya happy.sbb tue lah saya sayang die sbb die kawan yang baik.tp, bile die request sumting, saya susah sgt nk terime.saya susah sgt nk accept bende tue.

kalo selame nie die jadi seorang kawan saya yang sgt understanding, ape salahnye kali nie saya jadi kawan die yang sgt understanding pulak kan?

mungkin saya tak bole fikir pasal diri sendiri je.laen org, laen cara die befikir.mungkin saya bole multi-tasking, tp, die xbole multi-tasking.wlpn bende yang di request tue sbnrye buat saya sedey, tp, saya tak bole jadi selfish.kadang2 saya kne bekorban utk die jugak kalo saya sayang kawan saya mcm mane die buat dekat saya satu ketika dulu.kan?

oke lah.just give and take and think positive.sabar la kejap.xlame pon =)

setiap apa yang terjadi pasti ada hikmahnya.

sekian, wsalam~


No comments: