30 June 2011

S480 - berubah

salam

hari nie israk mikraj.alhamdullilah, bejaya bepuasa wlpn sekarang nie siang sgt panjang.subuh pkul2am and maghrib pkul9pm.sgt mencabar kan? xpelah.angap jela nie practise utk bpuasa ramadhan nanti.

seriusly, hari nie hari yg sangat penat.penat sbb buat coding dari pukul12 tghari smpai lah pkul8mlm.and still, coding tue crash lagi.sabar jela.dlm keadaan besabar tue, akhirnye saya give up jugak.last2 tutup je eclipse and emulator.smbung esok jela keje nie. =P

and tdi saya bru je blog-walking.tejumpe satu quote nie from blog kawan kpd kawan saya.

"kalau dirasakan hubungan ini menjadi fitnah kepada dakwah kita, maka pendamkanlah dulu sehingga saatnya kita bernikah"
saya setuju dengan quote nie.

jika sudah tertulis di luh mahfuz mmg ada jodoh antara kita, insyaAllah kita akan bersama juga nanti.

emmm.dah tak ingat bila kali terakhir saya tulis benda2 mcm nie.saya bukanlah org yg byk sgt ilmu pengetahuan dlm bidang agama nie.saya still belajar dan still dlm proses utk berubah menjadi seorang yang lebih baik.tp, itu lah.byk sgt dugaan dunia nie.

dan sejujurnye sejak saya di perantauan nie, saya jadi semakin lost pulak.yelah, bab berapa kali pegi masjid dah boleh kira dgn sebelah tangan je.keadaan dimana saya seorang je muslim dr malaysia dan saya perempuan myebabkan saya susah utk pegi masjid.takot lah nk pegi sorang2.masjid jauh dr hostel.yg dekat dengan hostel ialah bar, pub dan party room bawah bilik saya je.ish3.nasib baik iman masih kuat. =)

insyaAllah dah balik malaysia nanti bole lah perbaiki semua2 nie.semoga satu hari nanti saya mampu untuk berubah.amin =)

sekian, wsalam~

No comments: