12 October 2011

S535 - holiday!

salam

pada mulenye, saya becadang nk merajin diri sendiri mlm ni.bace semua2 journal utk fyp.tp, ntah la knape tibe2 je xde mood.i feel like drowning with reading stuff T___T

jika kite berbahagia di siang hari, xsemestinye kite akan berbahagia jugak di malam hari.ingat!

jadi,
saya dah declare dkt twitter.and disebabkn esok saya nk pegi rumah cousin saya, secara automaticnye cuti saya dipanjangkn selama empat hari.yahuuuu!

disebabkn saya dah declare cuti from keje-keje akademi ni, saya pon mule lah bergiat membuat keje-keje non-academic seperti berblogging.kalo ikutkn hati, nk buat mcm2 lagi.tp, dah mgantok lah pulak dan mulelah nk rase malas-semalasnye.

esok ade class lagi.baju utk pegi class esok pon tak iron lagi.*sigh* disebabkn dah malas, saya decide nk pakai baju tak cantik jela pegi class esok.sbb mcm tak besemangat sgt pon nk pegi class...

oke la.dah malas nk cite panjang2 lagi dah.mesti org yg bace post ini akan rase malas jugak.hihi.nanti bile saya dah rajen, saya cite la banyak2.oke?

selamat malam.

sekian, wsalam~


No comments: