05 October 2011

S528 - no post title

salam

dah lame rupenye saya tak update blog.bukanye xnak update blog, tp, byk sgt dugaan sejak hari isnin hari tue.hari ahad tue happy happy je sbb xde keje.itu lah org ckp, kalo hari ni happy happy sgt, esoknye mesti sedih.bole pecaye ke? erk.erk.xpela.kite think positive.mungkin org ckp mcm tue supaya kite tak terlalu happy di hari yg happy.erk.eh.nape ayat dah mcm tak betul ni?

xpela.jom smbung cerita.

kisahnye, byk sgt dugaan selame 4hari ni.rase mcm 4tahun pulak.smpai dah raining2 dah depan laptop semalam.hadoii.biase lah.tyme feeling2 over tue, mmg bole smpai tahap mcm tue pon.antara penyebab saya bole smpai feeling2 mcm tue ialah sebab saya ni jenis yg bukan out spoken.kalo tak puas hati ke ape ke, pendam jee.sakit hati mcm mane pon, diam je.sbb kdg2 bile kite argue balik, lagi teruk pulak keadaan nye.akibatnye, bile dah lame2 terpendam, nanges jela yg mampu.xbagus kan kalo selalu2 mcm ni.lame2 habis lah air mata kan? =P

emm.alhamdullilah, semuanye dah selesai.pape pon, saya anggap sume2 yg terjadi ni sebagai ujian Allah.mungkin utk mengubah saya menjadi lebih matang selepas ni.who knows....

oh ya, saya nk mintak maaf byk2 kepada sesiapa yg cube utk msg saya ke, call saya ke sbb simcard yg saya gune sekarang ni ade masalah sikit.terase mcm hidup zaman batu pulak.xbole nk gune handphone.ade handphone, tp, simcard xde pulak.masalah simcard ni pon termasuk dlm salah satu dugaan selama 4hari tue la.hihi.insyaAllah esok saya gune number handphone baru.nanti saya bgtaw semua kawan2 number baru saya.

last but not least *very the skema*, brg2 yg saya terpakse tinggal di airport graz tempoh hari dah selamat smpai malaysia.thanks to deena, fatin, ck sbb tolong hantar brg2 ni.antara brg2 yg saya tinggal ialah buku2 ni laa.ni buku2 yg saya beli utk adik saya mase saya travel around europe ritue.mcm nerd sgt kan belikan buku as sovenir.hihi.


oke la.esok saya balik rumah.seronoknyeeeeee......

sekian, wsalam~

No comments: