02 February 2012

S561 - 1 February 2012

Salam

me graduating soon!

rase macam tak pecaye je sekarang saya dah jadi student final year final semester.walaupun batch saya bukan lah batch yang paling lame dkt yutipi ni, tapi saya nk jugak declare batch saya lah yang paling senior sbb we are graduating in less than four months.yahuuu! rase macam baru je start foundation, sekarang dah nak habis degree dah.

oke.next topic.

sekarang nie mesti semua student IPT dkt malaysia tgh busy2 fikir mcm mane nak abeskn voucher buku rm200 itu.untung la sesape yang dah dapat duit buku from sponsor, lepas tue dapat lagi voucher buku from government, kan dah dapat double provisions utk buku.dalam mase sehari je saya dah abeskan voucher buku rm200 ni.half of it gune utk beli buku-buku yang mmg WAJIB dibeli.and half of it gune untuk beli buku-buku JUST FOR FUN.hihi.


ini lah buku-buku JUST FOR FUN yang dimaksudkan itu. =)

selain itu, saya dah ade phone sendirian berhad untuk buat final year project.xperlu la segan-segan nak pinjam phone kawan-kawan untuk test project saya ini.saya beli phone paling murah yang ade dekat kedai tue.dan sejak ade phone ini, perasaan malas untuk menghupdate blog semakin menjadi-jadi.sbb bukak laptop pon kadang-kadang sajee.

oke lah.selamat berhujung minggu semua!

sekian, wsalam~

No comments: