21 September 2013

S593 - Birthday

salam

21 September 2013

Ini birthday saya.

Memandangkan tahun ini birthday saya pada weekend, saya dah plan dan inform family, saya nak celebrate birthday dekat rumah. Fefeeling nak buat party besar-besaran gitu. Nasib tidak menyebelahi saya, kebetulan pulak weekend tue family saya semua nya demam. So sad kan? Walau bagaimana pun, hajat nak celebrate birthday di rumah perlu diteruskan, jadi pada hari tersebut, saya dengan gigih nya pegi kedai kek dan beli kek untuk diri sendiri. Haha. Dan malam itu kami dinner di sebuah kedai favourite saya di negara jiran. Mungkin sebab ayah saya besimpati kut dengan kegigihan saya membeli kek untuk diri sendiri siang tadi.

Itu lah. Bila dah besar ni, haruslah dah tak ade birthday party yang meriah-meriah dengan balloons dan sebagainya itu. Suprisingly, birthday tahun ini saya dapat hadiah yang sangat extravaganza! 

Puss atau nama panjangnya Pussie Cat Doll dan puzzle sesame street dan hello kitty ini hadiah from Amad. Fyi, Puss ini sangat besar dan lemah lembut. Lebih besar dari kucing sebenar.

Cermin Hello Kitty ini pula hadiah drpd Ainul Aliah. Cute kan? Sengaja je nak matching kan dgn lip balm Hello Kitty. Fefeeling hard fan Hello Kitty. Haha

Ini pula hadiah from Lilos. Thank u lilos. Wangi bilik kita dengan perfume lavender ini. Perfume lavender ini package sekali dengan little teddy ini. Sooo girly kan?

Oh ya, ini pula hadiah drpd kak ob. Untuk pengetahuan semua, kak ob sangat pandai buat bracelet. Dan bracelet ini custom-made. Sangat cantik! Kite suka.

Sewing kit Cath Kidston ini pula drpd Rose. Senang utk dibawa bersama tyme travel katenye. Wlpn ak dah banyak sewing kit, tetap sewing kit Cath Kidston akan menjadi yang teristimewa. =)


Oh ya, selain drpd barang-barang, saya ade jugak mendapat hadiah ticket ke bird park sebagai hadiah harijadi. Lain dr yg lain kan? Haruslah hadiah yang pelik seperti ini akan di ingati selalu. Menarik juga Bird Park ini. Nanti saya share cerita di Bird Park.

Okay. Itu lah kisah birthday saya tahun ini. Terima kasih juga kepada rakan-rakan yang menberi ucapan birthday samada secara verbal ataupum secara bertulis di whatsapp, ataupun hanya sekadar ingat birthday saya pun dah dikira okay.

Sekian, terima kasih.

No comments: