08 April 2011

S427 - surat untuk awak

salam

surat nie saya nk tujukan kepada awak yg dah byk abeskn duet utk saya.sudah2 lah tue awak.sudah2 la berbuat baek dgn saya.

saya besyukur dgn ape yg dah bg dkt saya selama nie.saya dah sgt2 besyukur.dah byk sgt duet awak korbankn utk saya.sgt banyak ye.

better awak stopkn je niat baik awak tue.saya bukanye baek sgt pon dgn awak.awak bg saya duet utk belajar, tp saya gune duet tue utk pegi honeymoon.awak mintak saya janji dgn awak lepas saya dah abes blaja nanti, awak nk saya keje utk awak.tp, saya tkot saya tak mampu tunaikn janji tue.sbb saya rase saya nk jadi suri rumah je kowt nanti.

emm.lastly, saya ade satu pemintaan je.sila cancel name saya tuk OBS bole?pleaseee.tolong la jgn spend another RM1K utk saya.saya xnak keje dgn awak seumur hidup.wawawawaaaa..

T______T

sekian,wsalam~

No comments: