09 November 2011

S545 - cat gurney

salam

selepas kejadian ini, saya dah tak berani sgt nk main dgn puko ni.fobia katenye.yelah, kang tak pasal2 je kne inject lagi sekali. kan bagus kalo ade boarding school utk kucing jugak.ala2 mcm henry gurney tue.tp, tukar la jadi cat gurney.sbb henry gurney utk budak2 jahat, cat gurney utk kucing2 jahat.boleyy kan?hihi. rasenye market arau tue dah bole jadi cat gurney kowt.kalo dah hidup sesame komuniti kucing ni, mesti la kne behave je kan.

puko dah ready dah atas kete.siap pakai seat belt lagi.excited nk pegi boarding school.


malangnye, mak saya tak bagi hantar die pegi mane.kesian dkt die.nanti kalo duduk dekat boarding school, dah tak bole la nk merase tido dlm atas katil sendiri, siap ade bantal and selimut lagi.



untung lah puko parents saya sayang dieee.. bak kate mak saya, "manusia pon, kalo dah lapar mesti badmood.apetah lagi kucing"

kesimpulanye, puko masih meneruskan hidup di rumah saya...

sekian, wsalam~

No comments: