12 November 2011

S547 - handmade tote beg and pencil case

 salam

saya baru je siapkan satu beg baru and satu pencil case baru.bile ade barang2 baru ni baru la semangat nk belajar! hihi. disebabkan esok dah kne balik yutipi, tepakse lah tangguhkn semua keje2 academic and siapkan jahit-menjahit ni.


 oh ya.saya letak label dkt beg saya.feeling2 mcm beli dekat kedai lah, padahal buat sendiri je. =P

haa.ini pulak pencil case saya.saya buat pencil case bru sbb pencil case yg lame dah season lah.dah lame dah gune pencil case tue, since before intern lagik. =)


oh ya.ini pulak hadiah birthday from adik saya.dah lame dah birthday saya bru nk bagi hadiah.tak aci lah! naseb baik hadiah cantik, so bole dimaafkan lah..thank you adik!


oke lah.nak kemas2 barang pule.

and btw, hari isnin saya ade test, hari selasa saya ada test juge, hari rabu saya ade test juge, dan hari khamis pon ade test juge.kesimpulanye tiap2 hari ade test nextweek.study tak abes2 lagik. T____T
doakan saya ea =)

sekian, wsalam~

2 comments:

Anonymous said...

hai kakak! cantik la frame gmbr tu....hahahaha! kakak,gmbr puko pling comel kan??hehe...btw,i try to create the fb acc for your new 'younger brother' bwek ek ek...(muahahahaha)....but i cannot sign up ymail for him laa...sistem tu mcm taw2 ja yg bukan manusia nak bt email...HAHA c(:

Ainul Husna said...

lahh yeke.haishh.cmne ni.nape tak bole? die ckp ape?

anyway, thanks for the frame =)