17 November 2011

S548 - jalan-jalan di perlis

salam

sekarang saya dah bole kembali ber-blogging.sebenarye dah lame saya simpan post ni dalam draft.tak sempat-sempat nk post sbb busy sgt dgn test lately.alhamdullilah, dah abes semua test.rase mcm merdeka sangatsss!

oke.back to the story.mase cuti midsem baru-baru ni, rumate saya ikut saya balik rumah.biase lah, bile dah ade tetamu, mesti lah nk bawak die pegi tour2 around perlis.memandangkn perlis ni kecik je, dua hari pon dah bole abes tour.hihi

antara tempat yg best dkt perlis:

1. Kuala Perlis - rasenye tempat ini dah legend kowt.semua org pon taw pasal kuala perlis.kalo makan ikan bakar dekat sini, mmg superb! kalo korang ade rezeki dpt dtg perlis nanti, jangan lupe makan ikan bakar dkt kuala perlis oke..




2. Tasik Melati - tempat ini tak dela best sgt pon.biase2 je.tasik tempat org jalan2.kalo rase mcm dah xtaw nk pegi mane, bole la dtg sini.haha.


hihi.ade lagi tempat lain yg best seperti padang besar.rasenye mmg sgt familiar kan dgn padang besar ni.kalau rase nk shopping barang-barang murah, boleh la datang sini.macam2 ade.hihi.gua kelam pon best jugak.ala2 mcm gua tempurung.sape2 yg suke bende yg adventure, mesti suke dtg sini.

oke lah.kalo ade plan nk dtg perlis, bgtaw lah saya. =)

sekian, wsalam~

No comments: