31 December 2011

S557 - 31 december 2011

salam

today is the last day for 2011.

kenapa semua org nak sibuk2 pasal tahun baru ni? awal muharram dah lepas kan. #justSaying

untung la kite.tyme awal muharram 1433 bole ade azam baru, tyme new year 2012 pon ade azam baru.secara tidak langsung, dah ade dua azam baru.seronok kan? kalau bukak je facebook and twitter, semua orang update azam tahun baru.em.saya punye azam tahun 2012 pule, nak jadi wanita yg lebih baik lah.sejajar dgn tagline ustazah pilihan, "terdidik wanita, terdidik generasi". memandangkn last year saya tak ade ape2 azam untuk tahun 2011, tak dapat la nk update samada azam tahun 2011 tercapai atau tidak.insyaAllah tahun depan saya update samada azam tahun 2012 saya tercapai atau tidak. =P

selain dari membuat status pasal azam baru, ramai jugak yg update ape diorg nk buat malam ni.ade yang bace yassin, ade yang pegi ipoh tgk firework, ade yang juge yang pegi makan best2.saya pule berinai di malam tahun baru.berinai di malam tahun baru doesn't sound too bad kan?


rasenye saya seorg je lah kowt yg berinai di malam tahun baru ini melainkn bakal pengatin/tunang yang akan bertunang/kawin esok.emm.mungkin tahun hadapan saya akan berinai jugak di malam tahun baru untuk menyambut hari berbahagia pada keesokan harinye.erk..

oke lah.saya doakan impian tahun baru korang tercapai!

sekian, wsalam~