15 August 2011

S502 - Transit

salam

today is my 5th day in malaysia, dan saya masih tak smpai rumah lagi.masih dalam transit mode.masih lagi di kuala lumpur!

antara sebab-sebab kenapa saya tak smpai rumah lagi ialah:

1)kene balik yutipi utk hntr internship report yg sepatutnye perlu dihantar before 5th august 2011.disebabkn flight balik malaysia pon 10th august, so dapat la excuse hantar lambat.alang2 dah balik yutipi tue, mesti la kne jumpe housemate TERcinta. =) bebuka puase dgn housemate dkt waritha then pegi smbung makan lagi dekat tutti frutti. then pegi sahur besame2 lagi.mmg fully make use mase yg ada dgn diorg.




2) niat sebenar nk balik perak sbb nk pegi hantar report and hang out dgn housemate je.tibe2 ade pulak reunion sekolah.disebabkn xpenah pon join reunion and alang2 dah dkt perak, so join jela.nie la first time saya jumpe schoolmate selepas hari anugerah cemerlang 3tahun lepas.haha.ade yg dah berubah, ade yg still same je.saya xkesah pon sume2 tue, yang penting dpt makan makanan melayu.hikhikhik.pape pon, mesti la excited jumpe balik kawan2 sekolah dulu.


picture of me and amy.we are classmate!

3) oke.sebab seterusnye ialah nk tunggu nenek saya balik from umrah.so, nanti bole teman nenek saya balik rumah same2.alhamdullilah, nenek saya selamat smpai malaysia hari ahad(14th august).and sepatutnye, saya balik rumah hari nieeee.tp, smlm check flight ticket, mahal la pulak.mybe sbb last minute kowt.so, tepakse la saya balik rabu ni.and saya balik sorang2 je sbb nenek saya tak berape sihat.

oke la.itu je sebab2 knape saya transit dkt kuala lumpur lame sgt. =P

sekian, wsalam~

No comments: