16 August 2011

S503 - 16 Ramadhan

Salam

Hari ni dah 16 Ramadhan.kejap je rasenye.dah nk raya rupenye.tp, mcm xde feel sgt lah raya tahun ni.saya mmg heartless agaknye.erk.or feel nk raya tue belum dtg lagi.

oke.itu intro je.main point hari ni ialah nk cite keSTRESSan saya dgn keadaan sekarang.dah la saya dah abes blogwalking, tibe2 ade la mood nk buat post baru dkt blog, nk cite2 pasal ape yg saya buat last 10days dkt Austria ritue.

tp, internet ni pulak yg bermasalah.selalu sgt TERdisconnect sendiri.xtahu la sebenarye internet nie yg bermasalah or laptop saya nie yg bermasalah.dah penat2 pilih gmbr tuk upload, sekali Bad Request pulak.sentap kan.dah la nk pilih gmbr mane nk upload tue pon dah lame.aiyaya.

lagi satu ape yg buat saya serabut ialah, laptop saya xde Gtalk.xle nk install Gtalk pon.sentap kan.dah la Gtlak tue penting, tepakse la bukak gune Gmail je.haishh.memang mecabar keimanan btol.ni yg buat saya kecewa dgn laptop saya. =(

dan.saya nk tunjuk gmbar dog yg super fat, cute and fluffy ni dekat sume org.tengok la.sbb serius dog nie comel sangat.comel kan? saya jumpe diorg mase tgh jalan2 dekat zurich.


oke la.post ni mcm dah xde motif je.selamat berbuka puasa semua!

sekian, wsalam~


No comments: