19 September 2011

S520 - handmade laptop sleeves


salam

semalam saya cabut gigi.sebatang je.kesanye sangat lah dasyat.lepas cabut gigi semalam dan seharian hari ni saya sakit gigi.hari ni je dah makan 6 biji ubat tahan sakit tue.yadoi.yadoi.

skang dah better sikit sbb bru je lepas makan ubat tahan sakit lagi. walau sakit mcm mane pon, hidup mesti diteruskan.btol x?

oke la.abis cite pasal sakit gigi.skang nk cite pasal laptop sleeves pulak.


hari ni saya jahit beg utk laptop saya.memandangkn nextweek dah start sem baru, so, laptop pon kne lah ade beg baru.baru lah besemangat nk sem baru kan? hihi.ditambah pule dgn saya yg dah tak menjahit 8 bulan, lagi excited lah nk menjahit hari ni.wlpn sakit gigi, saya mampu jugak menjahit.saya kene jahit banyak2 before bukak sem ni sbb nanti bile dah balik yutipi, dah xde mase nk jahit2 dah.

lagipun, saya ade tempah label before raya haritue.saya kne lah jahit banyak2 sbb nk gune label tue. =) kalo tgk btol dekat label tue, sepatutnye ade tulis 'handmade by ainulhusna' dkt bawah ORKED.tp, xnmpk sgt sbb telalu kecil lah pulak.


setelah sepetang menjahit dgn bantuan mak saya, siaplah laptop sleeves saya ni....




sekian, wsalam~

6 comments:

mira said...

chanteks lah ainul!

bez.amin said...

lawa oo..bile nk wat ak satu? :D

JiaLin said...

love it!

An_Sam said...

wah..kreatif la kak ainul..hihi
nice2 :D

Lya said...

cantekkkkkk ^^

Ainul Husna said...

mira, Jia, anah, iylia : thanks =)

mukhsin: haaa.tunggu birthday ko nextyear laa..hihi